Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım İzle,Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım Online İzle,Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım Full İzle

Ocak 10, 2009 at 5:38 pm (Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım, Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım Full İzle, Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım Online İzle, Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım İzle)

Tür : Dram

Gösterim Tarihi : 22 Şubat 2008

Yönetmen : Hamdi Alkan

Yapım : 2007, Türkiye

Oyuncular

Vural Çelik , Yasemin Conka , Hakan Yıldırım , Okan Tangücü , Tamer Karadağlı

Filmin afiş fotoğrafını cezaevi tabur komutanının çektiği filmde, Bayrampaşa’nın gerçeklerine ve gündelik hayatına ışık tutuluyor.

“Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım” filminin özel gösterimi, TÜRSAK ve Antalya Kültür Sanat Vakfı’nın (AKSAV) işbirliğinde 19-28 Ekim tarihleri arasında düzenlenen 44. Uluslararası Antalya Film Festivali’nde, Adalet Bakanı Mehmet Ali Şahin’in de katıldı.

BÖLÜM 1


bayrampasa www.sinemaclub.net @ Yahoo! Video

BÖLÜM 2


bayrampasa www.sinemaclub.net @ Yahoo! Video

BÖLÜM 3


bayrampasa www.sinemaclub.net @ Yahoo! Video
İYİ SEYİRLER

Bir Cevap Yazın

